Zoals al eerder genoemd is VCS in januari met een sponsorcampagne van start gegaan. Deze gezellige vereniging heeft net weer de volleybal doe-dag voor de jeugd succesvol afgesloten.  Ook is er a.s. donderdag 14 maart om 21.00 uur weer een zeer belangrijke wedstrijd van dames 1. Dames 1 speelt in de 1ste klasse en V.C.S staat bovenaan.. Maar naast al deze gewone volleybaldrukte, is VCS ook nog op een andere manier goed bezig.

VCS is zich volledig aan het inzetten om VCS een gezonde vereniging te houden. Hierbij horen ook de ondersteuning door sponsors. Ook nu hebben twee sponsors zich aangemeld om VCS te laten groeien. Luba uitzendbureau en Beijk, administratiekantoor,  beide gevestigd in Sassenheim. Fijn als bedrijven de vereniging een warm hart onder de riem steken.

VCS heeft momenteel ook een luxe bakkers-paasstollenactie. Zij verkopen paasstollen van Bakkerij Jongeneel en krijgen een deel van de opbrengst. Ook voor buitenstaanders is het mogelijk om VCS te steunen door zo’n luxe bakkers paasstol kopen, dit kan via de webshop van VCS  https://volleybalclubsassenheim.nl/product/paasstollen

VCS is de gezelligste volleybalclub van de bollenstreek, zo omschrijven ze zichzelf, maar door al deze activiteiten, bruist het er wel.