Stichting Kringloop Herenstraat 63 Voorhout heeft een zeer gulle gift van ruim 863 euro gedoneerd aan Volleybalclub Sassenheim. Deze stichting schenkt al een aantal jaar mooie giften aan diverse verenigingen in Teylingen.

Na een warm onthaal met koffie en taart ontving op zaterdag 2 maart Silke Deutekom, trainster van de Volleyfun en speelster uit dames 1,  een prachtige cheque. ‘Door deze donatie kunnen wij nieuwe ballen en een muziekbox aanschaffen. De muziekbox gebruiken we ter ondersteuning van de volleyfun, de toernooien en de kampen. De seniorleden gebruiken de muziek graag tijdens hun wedstrijd warming-up’ aldus Silke. De aanschaf van nieuwe ballen is een terugkerende kostenpost voor de vereniging. We zijn heel blij dat we met deze donatie weer een investering in ons materiaal kunnen doen.

Volleybalclub Sassenheim dankt Stichting Kringloop Herenstraat 63 dan ook zeer hartelijk!!