Willen jullie met de sportvereniging een evenement op een andere manier beleven of wil jij gewoon een knalfeest organiseren, dan zit je hier goed!

Volleybalclub Sassenheim (VCS) beschikt over 18 blacklight lampen, 18 lichtstatieven, 5 mulitcolor lasers (met Pangolin aansturing), 3 rookmachines, 2 speakers (350 watt RMS per stuk), 2 subwoofers (600 watt RMS per stuk), en de benodigde bekabeling. Deze kunnen door andere verenigingen of bedrijven worden geleend. De kosten voor het lenen van deze spullen zijn 375 euro per dag(of dagdeel). Hiervoor heeft u beschikking over alle lampen, statieven, lasers, rookmachines, speakers en bekabeling. Naast de spullen zullen er ook twee of drie vrijwilligers meekomen die helpen met het opzetten en opruimen van de materialen. Deze zullen ook de gehele tijd aanwezig zijn tijdens uw evenement. Mocht u in een straal van 10 kilometer om Sassenheim liggen zijn er geen reiskosten. Daarbuiten betaalt u 25 cent de kilometer per auto per kilometer zodat onze vrijwilligers gevrijwaard blijven van kosten.

Mochten er tijdens uw evenement spullen opzettelijk of per ongeluk kapot gaan of beschadigen dan gaan wij er vanuit dat u of de persoon die de schade heeft veroorzaakt deze vergoed (nieuw prijs), zodat wij deze als vereniging kunnen vervangen en zo de spullen voor een lage prijs kunnen blijven uitlenen.

VCS kan indien nodig ook voor spullen zorgen zodat bijvoorbeeld de lijnen van het sportveld licht geven. De meerprijs voor deze spullen zullen aan u worden doorberekend. Dit zal in overleg met u worden besproken.

De vrijwilligers van VCS zijn aanwezig ter ondersteuning en het meedenken over optimaal gebruik van de spullen. De ervaring leert dat bijvoorbeeld lijnen plakken of de zaal donker moet worden gemaakt dit veel tijd kan kosten. Wij gaan er vanuit dat er vanuit uw organisatie ook voldoende mankracht is om alles op te zetten. U kunt vragen of VCS nog een extra vrijwilliger mee kan komen. De kosten hiervoor zijn 75 euro per extra vrijwilliger vanuit VCS.

Mochten er vragen zijn, of u wilt onze spullen lenen, dan kunt u mailen naar pr@volleybalclubsassenheim.nl

Wilt u dit nog allemaal is nalezen dan kunt u deze flyer: GITD flyer uitlenen 2023-2024 downloaden. Om in de sfeer te komen kunt u ook onderstaande video bekijken om te zien hoe een evenement er bij u uit zou kunnen zien.