In de voorjaarsvakantie organiseert Volleybalclub Sassenheim (VCS) samen met stichting de Combibrug de Volleybal Doe-Dag 2023. Tijdens deze Doe-Dag maken de kinderen op een leuke manier kennis met volleybal. In de sporthal staan diverse spellen en opblaasbare (spring)kussens klaar die alle elementen van volleybal aan bod laten komen. Zo kun je laten zien hoe hoog je al kunt springen, maar ook hoe hard je een bal weg kunt slaan en hoe goed je kunt duiken naar een bal. Er is zelfs een ballenkanon die de ballen wegschiet zodat je ze kunt vangen. Ook zal er een ‘Glow in the Dark’ gedeelte zijn, waarbij alleen de bal en de lijnen te zien zijn. Het is hierbij leuk om een wit of neonkleur shirt aan te doen, want dan geef je zelf ook licht!

Praktische informatie

De Doe-Dag is in de voorjaarsvakantie op woensdag 1 maart 2023, groep 1 t/m 4 is welkom van 9:00 uur tot 10:15 uur (inloop vanaf 8:45 uur). Groep 5 t/m 8 is van 10:45-12:00 uur (inloop 10:30 uur) welkom. Alles vindt plaats in sporthal De Wasbeek in Sassenheim. Er zal ook een pauze zijn, dan krijgen de kinderen nog wat lekkers te eten en te drinken. Bij alle spellen is er begeleiding van de trainers van Volleybalclub Sassenheim en van de Combibrug.

Aanmelden kan via deze link: https://volleybalclubsassenheim.nl/product/volleybal-doe-dag-2023/. Mocht de Volleybal Doe-dag al vol zitten of uw zoon of dochter kan niet aanwezig zijn, dan kun je je via de website www.volleybalclubsassenheim.nl wel opgeven voor drie gratis proeftrainingen.

We hopen dat jullie er nu al net zoveel zin in hebben als wij en zien jullie graag op 1 maart in sporthal de Wasbeek in Sassenheim. Tot dan!

Tijdens het evenement zullen foto’s en mogelijk video’s worden gemaakt die later aan de deelnemers worden verspreid en/of voor PR doeleinde kunnen worden gebruikt.