In de voorjaarsvakantie organiseert Volleybalclub Sassenheim (VCS) samen met stichting de Combibrug de Volleybal Doe-Dag.
Op woensdag 26 februari van 10:00 tot 11:30 uur is iedereen van groep 1 t/m groep 8 welkom in sporthal De Wasbeek in Sassenheim. Hier maken de kinderen op een leuke manier kennis met volleybal.
In de sporthal zullen diverse spellen en opblaasbare (spring)kussens klaar staan die alle elementen van de volleybal sport aan bod laten komen. Zo kun je laten zien hoe hoog je al kan springen, maar ook hoe hard je een bal weg kan slaan en hoe goed je kan duiken naar een bal. Er zal zelfs een ballenkanon zijn die de ballen wegschiet zodat je ze kan vangen. Ook zal er een ‘Glow in the dark’ gedeelte zijn waarbij alleen de bal en de lijnen te zien zijn. Het is hierbij leuk om een wit shirt aan te doen, want dan geef je zelf ook licht!
In de pauze wordt er uiteraard gezorgd voor wat te eten en drinken, dus dat hoef je niet mee te nemen van huis. Bij alle spellen in de zaal zal er begeleiding zijn van de eigen trainers van Volleybalclub Sassenheim en de Combibrug.
Je kunt je voor de Volleybal Doe-Dag opgeven via de website van de Combibrug: https://www.combibrug.nl/volleybal-doe-dag-woensdag-26-februari/
We hopen dat jullie er nu al net zoveel zin in hebben als wij en zien jullie graag op 26 februari om 10.00 uur in sporthal de Wasbeek in Sassenheim.