Op 26 februari heeft Volleybalclub Sassenheim de Volleybal Doe-Dag georganiseerd, een ochtend waar alle kinderen van de basisscholen in de omgeving kennis hebben kunnen maken met de Volleybalsport. Er waren bij deze Doe-dag ongeveer 150 kinderen aanwezig, het was dus een geslaagde ochtend waar ook veel enthousiaste vrijwilligers bij aanwezig waren.

Als uw kind bij de Doe-dag is geweest en graag een keer wil komen proeftrainen, is dat mogelijk op 5, 12 en 19 maart. Deze trainingen zijn gratis en alle kinderen die willen komen zijn hier van harte welkom, ook als uw kind niet bij de doe-dag was. De trainingen worden op donderdag van 18:00 tot 19:00 uur gegeven in Sporthal De Wasbeek in Sassenheim. De trainers die aanwezig zullen zijn, zijn allemaal erg enthousiast over elk kind die graag wat wil leren over volleybal, de trainers zijn vaak zelf ook jong begonnen bij de vereniging en zijn nu actief als trainers voor de mini’s en jeugd. Aanmelden voor de proeftrainingen kan via minis@volleybalclubsassenheim.nl.

Hebben u of uw kinderen ouder dan 12 jaar interesse om te komen volleyballen, kunt u mailen naar secretaris@volleybalclubsassenheim.nl. Wij zorgen dat de aanmelding bij de juiste persoon terecht komt en nemen zo spoedig mogelijk contact met u op om de mogelijkheden te bespreken.