In de voorjaarsvakantie, op woensdag 21 februari 2024, organiseert Volleybalclub Sassenheim (VCS) de jaarlijkse Volleybal DOE-dag.

Bij de Volleybal DOE-DAG staat de sporthal vol met verschillende opblaaskussens waar jij jouw volleybalkwaliteiten kan laten zien. Denk hierbij aan een opblaasbare hindernisparcour, een springkussen waardoor je extra hoog kunt springen en een snelheidsmeter voor je smash. Ook kun je volleybalwedstrijdjes spelen om te laten zien hoe goed jij dit kan.

Daarnaast hebben wij een Glow in the Dark speelveld. Hier staan speciale lampen die ervoor zorgen dat je kleding oplicht. Trek hiervoor wel witte of neon gekleurde kleding aan. Ook zullen er lasers over dit veld gaan voor een indrukwekkend effect.

Deelname aan deze ochtend is gratis. Je kunt je aanmelden via www.volleybalclubsassenheim.nl/winkel.

Groep 1 t/m 4: 9:00-10:15 uur
Groep 5 t/m 8 10:45-12:00 uur

Wil je meer informatie over de Volleybal DOE-DAG of over volleybal in Sassenheim? Stuur dan een mailtje naar CMV-Jeugd@volleybalclubsassenheim.nl

We hopen dat iedereen komt!