In de voorjaarsvakantie organiseert Volleybalclub Sassenheim (VCS) samen met stichting de Combibrug de Volleybal Doe-Dag 2022.

Op woensdag 2 maart 2022 is groep 1 t/m 4 welkom van 8:45 uur tot 10:15 uur. Groep 5 t/m 8 is van 10:45-12:15 uur welkom. De Volleybal Doe-Dag wordt gehouden in sporthal De Wasbeek in Sassenheim. Tijdens deze dag maken de kinderen op een leuke manier kennis met volleybal. In de sporthal staan diverse spellen en opblaasbare (spring)kussens klaar die alle elementen van de volleybalsport aan bod laten komen. Zo kun je laten zien hoe hoog je al kunt springen, maar ook hoe hard je een bal weg kunt slaan en hoe goed je kunt duiken naar een bal. Er is zelfs een ballenkanon die de ballen wegschiet zodat je ze kunt vangen. Ook zal er een ‘Glow in the Dark’ gedeelte zijn, waarbij alleen de bal en de lijnen te zien zijn. Het is hierbij leuk om een wit of neonkleur shirt aan te doen, want dan geef je zelf ook licht!

In de pauze wordt er uiteraard gezorgd voor wat te eten en drinken, dus dat hoef je niet mee te nemen van huis. Bij alle spellen in de zaal is er begeleiding van de eigen trainers van Volleybalclub Sassenheim en van begeleiders van de Combibrug.

Je kunt je voor de Volleybal Doe-Dag opgeven via de website van VCS. Dit kan door op deze link te klikken https://volleybalclubsassenheim.nl/product/volleybal-doe-dag-2022/. Voor beide groepen zijn er dit jaar in verband met corona slechts 50 plekken beschikbaar. Als je mee wilt doen, geef je snel op,  want vol=vol!

Mocht de Volleybal Doe-dag al vol zitten, dan kun je je via de website www.volleybalclubsassenheim.nl wel opgeven voor drie gratis proeftrainingen.

We hopen dat jullie er nu al net zoveel zin in hebben als wij en zien jullie graag op 2 maart in sporthal de Wasbeek in Sassenheim. Tot dan!