Op 4 november organiseert VCS een Halloween feest!
Eerst zijn er van 17:00 tot 19:00 uur voor de kinderen van Volleyfun en de CMV-jeugd verschillende Halloween activiteiten, met onder andere een schmink onderdeel, leuke spelletjes en uiteraard wat lekkers te eten met een speciaal Halloweendrankje en onbeperkte limonade

Om 20:00 uur start dan het feest voor de Senioren, Recreanten en ABC-jeugd. Samen met een DJ en een in thema versierde ruimte gaan we er een leuke avond van maken! Het feest duurt tot 1:00 uur en zal plaatsvinden bij R.C. The Bassets.

Kaartjes voor de kinderactiviteiten kosten € 3,- waarbij ieder kind gratis een vriendje of vriendinnetje van buiten VCS mee mag nemen!
De kosten voor het feest zijn € 5,- pp, waarbij partners en oud-leden ook van harte welkom zijn.
Kaartjes zijn te bestellen via deze link https://volleybalclubsassenheim.nl/product/halloween-party/

Oja, het is het leukste als iedereen verkleed komt.

Dus bereid je beste dansmoves voor en dan zien we je hopelijk 4 november!