Op zaterdag 19 september gaat de Grote Clubactie weer beginnen. Een actie waarbij jullie op pad gaan om zoveel mogelijk loten te verkopen voor VCS. Een lot kost €3,00 en je kunt er hartstikke mooie prijzen mee winnen. Maar ook voor ons als club is de actie belangrijk. Want wel 80% van de opbrengst van de loten gaat naar VCS. Dat levert natuurlijk een mooi extra zakcentje op! Met dat geld organiseren we superleuke activiteiten en uitjes voor het mini- en jeugdkamp. Dus.. hoe meer loten jullie verkopen, hoe meer plezier we daar ook allemaal aan beleven!

Maar.. dit jaar gaan we het wel net even iets anders doen. Natuurlijk slaan we de actie niet over, juist nu kunnen we het extraatje erg goed gebruiken. We hebben alleen besloten om jullie niet langs de deuren te sturen, maar om online loten te verkopen. Coronaproof dus!

Zo werkt het:
VCS heeft een eigen verkooppagina gemaakt. Dit is de link: https://lot.clubactie.nl/lot/v.c.s.-(volleybalclub-sassenheim)/405757 Hierop kan iedereen loten kopen van VCS. Mocht je een mini- of jeugdlid kennen van VCS vul deze dan in. Want het meest verkopende lid ontvangt nog een verrassing. Ook is het mogelijk om deze flyer te verspreiden over bijvoorbeeld Whatsapp.