Jullie hadden het misschien al zien aankomen nu de ontwikkelingen rond het Coronavirus elkaar zo snel opvolgen: vandaag heeft de Nevobo bekend gemaakt dat het helaas niet mogelijk is om dit seizoen de competities uit te spelen. De volleybalcompetities zijn per direct gestopt en de PD-wedstrijden die gepland stonden op 25 april gaan niet door. Vanaf het moment dat er weer gesport kan worden in Nederland, zal de Nevobo proberen om toernooien te organiseren om het zaalseizoen nog op een mooie manier af te sluiten. De Nevobo zal in afstemming met de clubs de komende tijd bepalen op grond van welke criteria de teams in de competitie 2020/2021 ingedeeld gaan worden.

De mini (CMV)- toernooien die na 6 april gepland waren, blijven voorlopig nog op de agenda staan. In overleg met de CMV-leiders wordt bekeken wat er met de toernooien gaat gebeuren.
Het afgelasten van alle trainingen is voor alle sportliefhebbers een flinke domper en ook het stopzetten van de competitie is nu even slikken. Zeker voor de teams die zicht hadden op een kampioensplek. Maar iedereen zal zich ook realiseren dat we ons in bijzondere omstandigheden bevinden en dat we niet anders kunnen dan begrip te hebben voor deze maatregelen.
Als bestuur beraden we ons op de gevolgen voor de VCS-teams en op een manier om het seizoen samen goed en sportief af te sluiten. We blijven jullie op de hoogte houden van de ontwikkelingen.

Voor meer informatie van de NEVOBO verwijzen we jullie naar deze link: https://www.nevobo.nl/nieuwsbericht/2020/03/18/competities-topdivisie-en-lager-gestopt?fbclid=IwAR0cUyT4fKK_wbMJp3KOP-XCOwuSpBkpGXF0h18WUssMve0M0X30WKlyYhA